Avantatges Ceneco
Descobreixi els avantatges de tenir el seu despatx en CENECO
Avantatges Ceneco
Les nostres oficines equipades són la solució més fàcil i ràpida per a la seva empresa. Si el que cerca és llogar un espai privatiu per a les seves instal·lacions llavors estarà interessat en CENECO, un centre de negocis d’alt estàndard situat en un històric i prestigiós edifici reformat recentment a Cornellà, a 10 minuts de Barcelona, una de les capitals més cosmopolites d’Europa.
En CENECO trobarà oficines privades de diferents superfícies ja moblades i cablejades llistes perquè connecti el seu ordinador i comenci a treballar immediatament. A més, com a inquilí del nostre prestigiós centre es beneficiarà d’unes instal·lacions compartides, com a sales de reunions, aules de formació i cuines, una recepció amb personal, i pagarà solament els serveis que necessiti, com a ajuda administrativa.
La tarifa mensual és fixa i garanteix un control total de costos per part seva.
Les nostres oficines equipades són adequades per a la majoria de les empreses. De fet tant els despatxos com les sales i aules es poden llogar per períodes curts.
Truqui ara i sol·liciti informació.
Per què el Centre de Negocis CENECO?
Per què destinar la meitat de la inversió inicial per a muntar la seva empresa en un costós lloguer d’oficina i en les despeses de manteniment quan, per molt menys, en CENECO pot obtenir els mateixos serveis d’una gran empresa?
Una resposta davant la crisi
El difícil entorn econòmic en el qual ens trobem està provocant que moltes companyies optin per instal·lar-se en un centre de negocis. A més a més, l’abaratiment dels costos no es percep exclusivament a l’inici, sinó que és una constant en el manteniment de l’activitat empresarial. D’aquesta manera, les despeses mensuals resulten ser fixos, evitant extres com el mobiliari, els equips informàtics, els sous del personal administratiu, el telèfon, la llum, la neteja diària, l’aire condicionat, el sistema de seguretat, etc.
En l’actualitat, els emprenedors, les pimes i les multinacionals que busquen una primera ubicació al nostre país, o diferents empreses que requereixen obrir delegacions en nous emplaçaments, són els principals clients de CENECO.
En aquest sentit, per a ells no existeix una altra solució en aquests moments que permeti obrir delegacions plenament operatives de forma tan ràpida, flexible i econòmica. També existeixen moltes grans empreses que utilitzen els nostres múltiples serveis, ja que els facilitem l’obertura de filials i la mobilitat, valorant els avantatges de flexibilitat, l’absència d’immobilitzats o la possibilitat d’obrir oficines sense endeutament.
D’altra banda, CENECO pot convertir-se, a més, en la millor opció per a les companyies amb dificultats de finançament per a accedir a la compra d’una oficina tradicional, però també per a les que, a causa de l’actual conjuntura econòmica, han de retallar despeses i minimitzar estructures.
L’estalvi, tant en el moment d’iniciar l’activitat com de manera mensual, pot suposar un 85% i un 75%, respectivament, en relació amb els costos d’una oficina en lloguer tradicional. Per tant, en aquests temps de retallades i ajustos econòmics, CENECO es converteix, en l’alternativa més rendible i econòmica per a qualsevol emprenedor disposat a dur a terme un projecte empresarial, amb una inversió molt limitada.
Quines diferències hi ha respecte al lloguer d’una oficina tradicional?
En les oficines tradicionals s’ha d’afrontar el costós treball d’instal·lar i configurar el seu espai de treball, duent a terme totes aquestes gestions: .
- Signar un contracte d’arrendament per un període determinat.
- Comprar el mobiliari.
- Realitzar els contractes necessaris per al subministrament de serveis varis (telèfon, Internet, llum…).
- Contractar personal d’oficina, de neteja, manteniment informàtic, etc.
- Comprar l’equip informàtic i de comunicacions.
- Ocupació de temps, recursos i per descomptat de diners.
Què passa si les seves necessitats d’espai canvien?
No es preocupi de res. CENECO disposa d’espais de diferents mesures i solucions, de manera que podrem adaptar-nos en cada moment a les seves necessitats. Només pagarà en funció de l’espai que tingui contractat en cada moment.
Quins avantatges té CENECO respecte d’una oficina tradicional?
- Immediatesa: “Arribar i Començar a Treballar.”
- Despreocupació sobre qüestions d’intendència diària.
- Estalvi econòmic-inversió: sense risc financer, ni inversió en instal·lacions, equipaments i contractació. Utilització de sistemes de telecomunicacions prèviament instal·lats.
- Personal competent i experimentat al seu servei.
- Sense compromisos laborals.
- Dedicació exclusiva i permanent a la seva activitat.
- Abaratiment de costos.
- Aprofitament d’espais.
- Sistemes de comunicació avançats.
Avantatges de la domiciliació d’Empreses
Busca una adreça de negoci plenament operativa? Està iniciant una activitat? La seva empresa desitja obrir mercat a Barcelona? ¿Es usted autónomo, profesional independiente, joven empresario o emprendedor y desarrolla su actividad desde su domicilio, viaja o visita clientes la mayor parte de su tiempo?
Si ha respost afirmativament a alguna d’aquestes preguntes, és un candidat ideal per al servei de domiciliació d’empresa/societat.
La domiciliació és la solució més eficient per a una empresa en la seva creació, consolidació o expansió, ja que podrà treballar des de casa sense renunciar a oferir una imatge professional i no haurà d’esperar a obrir la seva nova delegació a Barcelona.
En CENECO som l’opció més interessant per a petits empresaris i autònoms. Entre treballar des de la seva casa i tenir una oficina, està CENECO.